Avaluacions dels serveis públics

Assistencials

Avaluació de la satisfacció de l’usuari

Enquesta de satisfacció de l’usuari 2022. Plataforma RATENOW 

Enquesta de satisfacció de l’usuari 2020. Plataforma RATENOW 

Resultats PLAENSA internament. Scientia, dipòsit d’Informació Digital del Departament de Salut
Central de resultats en salut i qualitat assolits pels diferents agents que integren el sistema sanitari. AQuAS Agència de Qualitat i avaluació sanitàries de Catalunya

Informe de satisfacció de l’usuari de GiPSS 2019 

PLAENSA

PLAENSA H. Sociosanitari Francolí 2022

PLAENSA H. Sociosanitari Francolí. Febrer 2019 

No assistencials

Auditoria i qualificació energètica

GiPSS manté una actitud activa en la protecció del medi ambient. Consideren prioritari fomentar pautes de consum més responsable de l’energia.

Auditoria energètica (*)

Qualificació energètica 

L’Hospital Sociosanitari Francolí ha obtingut la certificació energètica amb una qualificació C, fins al 29 de març de 2026.

*Signatura manuscrita oculta. La versió original està signada per la persona intervinent


Font de la informació: Gestió i Prestació de Serveis de Salut, Scentia Informació Digital del Departament de Salut, AQuas Agència de Qualitat i avaluació sanitària. 
Format: HTML i PDF
Terminis de referència: any en curs
Termini de manteniment: 5 anys
Termini d’actualització: anual
Darrera actualització: 31 de desembre de 2023