Avaluacions dels serveis públics
Assistencials
Avaluació de la satisfacció de l’usuari
Enquesta de satisfacció de l’usuari 2022. Plataforma RATENOW
Enquesta de satisfacció de l’usuari 2020. Plataforma RATENOW
Resultats PLAENSA internament. Scientia, dipòsit d’Informació Digital del Departament de Salut |
Central de resultats en salut i qualitat assolits pels diferents agents que integren el sistema sanitari. AQuAS Agència de Qualitat i avaluació sanitàries de Catalunya |
Informe de satisfacció de l’usuari de GiPSS 2019
PLAENSA
PLAENSA H. Sociosanitari Francolí 2022
PLAENSA H. Sociosanitari Francolí. Febrer 2019
No assistencials
Auditoria i qualificació energètica
GiPSS manté una actitud activa en la protecció del medi ambient. Consideren prioritari fomentar pautes de consum més responsable de l’energia.
L’Hospital Sociosanitari Francolí ha obtingut la certificació energètica amb una qualificació C, fins al 29 de març de 2026.
*Signatura manuscrita oculta. La versió original està signada per la persona intervinent
Font de la informació: Gestió i Prestació de Serveis de Salut, Scentia Informació Digital del Departament de Salut, AQuas Agència de Qualitat i avaluació sanitària.
Format: HTML i PDF
Terminis de referència: any en curs
Termini de manteniment: 5 anys
Termini d’actualització: anual
Darrera actualització: 31 de desembre de 2023